mandag den 22. februar 2010

Dagsorden torsdag...?

Kære med-bloggere
På torsdag skal vi mødes til en lille mad-hygge-fagnørde-aften og i den anledning blev vi enige om at lave en dagsorden. Måske et lille overordnet tema for aftenen. I lyset af at det hele stadig er lidt nyt foreslår jeg at vi snakker lidt generelt. Sådan lidt om vores projekter, specialer, mulige udflugter, samt lidt om bloggen. Fungerer den? Et lille glimt ned at siden siger mig dog også, at det midlertidige godt kunne være udgangspunkt for et lille fokus. Spørgsmålet om det hverdagslige, vanerne og de velkendte overfor de midlertidige og finurlige? Og hvad med hverdagens landskaber? Publikationen kunne måske være udgangspunkt for en snak om netop disse emner...
Hvad tænker i ?
(majken)

2 kommentarer:

akindofspace sagde ...

Enig, jeg synes stadig, vi skal holde den åben på torsdag, så kan vi jo hver især, som du siger Majken, byde ind med det, der lige trænger sig på.

Jeg kunne dog også godt tænke mig at diskutere 'kortlægning'. Lidt i forlængelse af publikationen, ja. Men jeg synes faktisk, efter at have snuset lidt mere i den, at de tænker metoderne alt for snævert. Altså kunne det være fedt at 'braine' med jer i forhold til, hvilke metoder I hver især har erfaringer med, hvad fungerer, hvorfor og hvordan, og ikke mindst hvilke konklusioner genererer den specifikke metode så?

Jeg tror godt, vi kan være her, men har ikke lige fået spurgt manden endnu. Sveder det ud gang på gang. Tsk tsk. (Marie)

Anonym sagde ...

Ihh hvor er jeg glad for at må være med, for hvor ser det allerede tjekket ud! Det er nogle fine indlæg. Glæder mig meget til at høre lidt mere om, hvad det hele handler om! (Har selvfølgelig talt lidt med Marie om det, så er ikke helt uforberedt). Har vist heller ikke hilst på dig Nina før, så det ser jeg også frem til!

Jeg mener også vi skal holde den åben på torsdag, men håber dog på et lynkursus i, hvordan man overhovedet laver indlæg. Sorry, men er total begynder i det her blogginghalløj.. (Inge)